fullpott

så nervös som jag var idag när jag stod med sandras underkläder i mina händer vid kassan tror jag att jag aldrig har varit förrut. kändes som om jag skulle kunnat svimma vilken sekund som helst när jag stod där. och tänkte "sandra kommer döda mig! Hon kommer slå huvudet av min kropp!"

JAG själv tycker att dom var asballa. först stod jag och vela mellan zebra eller leopard. men fan ta er, det blev ZEBRA!!
 och nu tänker ni säkert. men kul att få underkläder i present? hmm nä kanske inte, men sandra är en så godhjärtad person (HAHAHA) att hon gillar det. för jag hade verkligen blackout när jag skulle köpa nått åt henne.
först tänkte jag , ska jag köpa nått hon kan ha när hon flyttar hemifrån?
sen kom jag på, denna kvinna kommer fan aldrig flytta hemifrån. så den idén sprack väääldigt fort.

efter jag betalat gått med johanna till busshållplatsen och står där och väntar, kommer HÄMNDEN ÄR LJUV MOA!! upp ur min mun, jag var stup säkert på att hon skulle säga det när hon öppnat det.


.............MEN
det gjorde hon inte. hon ville inte ens ha kvittot och BYTA!! fullpott till mig idag fan!

OCH NU VILL JAG ATT DU ANVÄNDER DE MYCKET, OCH ATT DU SHOWAR UPP DIG MED DOM PÅ DIG FÖR FRANKAN!! vilken puma kommer han skrika väldigt snabbt ;)

sandra med den berömda tårtan

Kommentarer

KOMMENTERA?

vad heter du?:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv tills fingrarna börjar blöda lilla vän

Trackback
RSS 2.0