KLANT ARSEL

det är jag det..
mitt huvud får då vara med om allt, idag på jobbet höll jag på och plockade upp massa saker ifrån golvet, skulle resa mig upp och där stog visst ett stort meckarbord med dörrarna öppna. tror du inte att jag lyckades slå huvudet rätt i kanten?! kolla mig omkring, det svartna för ögonen. sätter mig ner och känner hur blodet börjar rinna i ansiktet. ett jack i huvudet extra. som tur var var sussi där, (sjuksköterska) så hon plåstrade om mitt huvud torkade bort allt blod och grejja. jag såg ut som en såndär läskig vampyr med blod rinnande i ansiktet. haha. :D jag är så jävla klantig. sussi tog med mig hem, fick inte köra hem själv ens en gång,tur va nog det. så min bil får stå inne i gävle inatt. :/ 

är det någon som blir förvånad???????????  inte ens jag.
magnus säger att han ska skaffa en hel skyddsutrustning till mig att jobba i. kanske behövs..

nu ska jag kasta mig i soffan med dunkande huvud. /SANDRA

Kommentarer

KOMMENTERA?

vad heter du?:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv tills fingrarna börjar blöda lilla vän

Trackback
RSS 2.0