SHEILA

mmmmm.... att få lägga sig i sin egna säng ikväll ska bli skönt, som jag inte har gjort på 2veckor.
ja två hela fucking veckor har jag inte sovit hemma nu. så när jag ska sova ska jag verkligen slänga mig i sängen. min helg har vart nice. fredag tog vi det lugnt hos bäätz bara, fick besök av tompa också. det var trevligt. sen igår så var det 19-årsparty. awesome!

sen imorse när jag vakna sov sanna bäätz och joi som tre stockar. så där låg jag. timme efter timme och bara vänta. sen när dom vakna till så kollade vi på två sorliga filmer. OCH SOM JAG OCH VI TJEJER GRINA. sen när vi satte på den andra sorliga somna sanna och jag.sköööönt.
tack och bock

strike a pose
 
jag var i alla fall duktig på att tejpa ihop linnea och bäätz.

Kommentarer

KOMMENTERA?

vad heter du?:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv tills fingrarna börjar blöda lilla vän

Trackback
RSS 2.0