what's up

hastigt som fan tog emma lillmarcus och jag bussen in till stan. bråttomt bråttomt. hann inte ens gå under tunneln i furuvik utan vi fick springa on the road! hur ball tycker du vi e nu dåråå vaaa!?

as ball eller hur?

kom hem till cissi. girls girls girls. emma sanna anna cissi och jag. kollade på made in sweden.
var väl helt OK att kolla på! sen satte dom igång en film.
typ Simon birch
och den skulle vara jätte sorlig. och det var den. sanna och emma satt och grät som största krokodiltårarna jag någonsin skådat tror jag. sanna bröt ut ganska rejält i slutet.
filmen var sorlig och fin, men kunde jag grina???? Näää

killen i filmen som var själva simon var den gulligaste på hela dagen jag sätt. puss på dig!


Kommentarer

KOMMENTERA?

vad heter du?:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv tills fingrarna börjar blöda lilla vän

Trackback
RSS 2.0