allt handlar väl endå om att vara soft mot varandra

god morgon god middag godkväll.
vet inte riktigt vad man säger nu. eftersom det är väl eftermiddag nu?
då kanske man säger god middag. damn där tänkte jag till ordendligt. sweeet dude.

imorse vaknade jag av att pappa kom hem, och klampa in i mitt rum med en låda typ..
nä nu måste jag springa och kolla vad dom heter. BRB.
chokladbollar, ni vet såna där med skum i eller vad det är, äckliga är dom i alla fall.
kom in i mitt rum med dom och frågade: MOAAA!! :D vill du ha chokladbollar? mmmm vad gott..
då jag kollade upp på honom och sa: men neeeeej!! jag har ont i magen.
och vips så låg jag i sängen och var hemma istället för att gå till skolan.
men asså jag hade sjukt ont i magen, men det är bättre nu.
+ att emma och sandra hillbom. dom två sjuklingarna är också hemma så jag sprang över gatan till dom. och när jag kom dit så höll dom på att baka förfullt. bullar, och allt sånt ni vet. så jag blev bjuden på en bulla.
MMMMMMMMMMMMMMMMH va gott.
men nu är jag hemma. och har nu skrivit denna förfärliga onödiga text, som ni sedan läser. puss på rooompan


Kommentarer

KOMMENTERA?

vad heter du?:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv tills fingrarna börjar blöda lilla vän

Trackback
RSS 2.0