jag trodde kärlek som din var lätt att fånga

godegud vad jag var trött idag.
trodde jag skulle lika mycket überenergi som Bobo fick igår efter vi hade ätit mat. men tror ni jag fick det eller?
-nixpix...
höll på att somna i bilen påväg till bobo's dagis, och dit tar det inte ens 5min med bilen. illa illa.
kl9 skulle jag ner till våning 3 och vara med dom (Generalagenter).
fick sitta med en som bara satt vid datorn och visa några saker och pratade. KLARAR INTE AV ATT VARA TYST! så jag satt där på stolen och höll på att somna. hon måste tyckt att jag var jätte kul.
tacka gudarna där uppe till att jag fick en mycket längre lunch än vanligt.
för schneeep va b too the ORING det har vart. dock fick jag äntligen göra någonting idag, och det var att lyssna i telefonen när någon pratade. jippiiie as kul..
fast nääe.
så vad gör man? slutade för 50min sedan,och skulle bara vilja åka hem och sova men Catrin jobbar längre och jag vill inte åka pendeln själv så jag får pina mig och sitta här. skulle lätt lägga huvudet mot skrivbordet och sova. men snyggt de skulle se ut då!

Kommentarer
kommenterad av: mamma

lilla gumman, du får väl lägga dig tidigt ikväll. Ses på torsdag. Kram på dig

2010-05-03 @ 17:47:02

KOMMENTERA?

vad heter du?:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv tills fingrarna börjar blöda lilla vän

Trackback
RSS 2.0