sista april

igår var det jööö sista april, vilket blev galet niss.
började med en väldigt (läs FÖRJÄVLA) mumsig och härlig middag at emma hillbom's palce, tvärs över gatan.
där var mina alla käraste FB-tjejer (dock inte mathilda!!). det var skit mysigt!
det bjöds på en ASFÖRJÄVLAFITTIGT god välkomsdrink, förrätt var nå som jag vet inte hur jag ska förklara. sen till varmrätt vart det klyftpotatis och hambugrare. ni fattar ej, GIGANTISKhambugare.
SEN..........
...................................
hoppade jag på bussen med julia och rebecca. destination: SOFIA/SKUTSKÄR!
och där lyfte vi allihopa taket högt i luften. det var as roligt där! har tyvärr inga bilder därifrån menmen. det var askul.
nu................NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ska jag ta en promenix med Jonna! sug på den du

Kommentarer

KOMMENTERA?

vad heter du?:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv tills fingrarna börjar blöda lilla vän

Trackback
RSS 2.0